Bună dimineața lor! NOT!

Trag de mine în fiecare dimineață de luni, am ifose, mă alint pe stomacul gol, reprogramez alarma pe care am setat-o la 8:04 (niciodată fix), pentru 8:33…poate, poate, îmi mai revin.

Mă ridic în fund pe pat, cobor două picioare pe parchet, mă frec la ochi, casc (pfuuu! tre’ să mă spăl pe dinți), încalț papucii de casă (e rece parchetul), mă ridic în picioare și…mă intiiiiiiiiiiind (a! ce bine e!).

Îmi târâi târlicii până la geam, trag draperia (eeee? ce priveliște! un corcoduș!)….aș vrea să deschid geamul…”frățiiiiica, ce frig e!”…altă dată!

Aprind aragazul, pun de cafea…ț! E prea târziu și prea devreme.

Din minunile avantajului de a fi bărbat spicuiesc: trag blugii, îmbrac același tricou de ieri, o bluză, geaca și sunt gata de drum.

Trec palma peste obrazul stâng, apoi peste dreptul…. Obrazul subțire se ține cu barbă. Merge și azi!

8:44 am: „Oare alții ce fac la ora asta?”

Răspuns: Se pregătesc să doneze 750 RON Primăriei Capitalei.

Bună dimineața lor! NOT!

Yours truly,

M

Explore posts in the same categories: Micul Parizer

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

Lasă un răspuns

