Horia, pulpa şi Iulian – Gândesc pentru mine

Paul Iulian Surugiu a fost surprins de reporterii blogdemoldovean în timp ce-şi tatua pe pulpa dreaptă chipul lui Horia Brenciu într-un cabinet de specialitate.

Reporter: Paul, cum te-ai hotărât să-ţi faci un tatuaj?

Paul: E o meteahnă veche de-a mea. De când aveam 14 ani mi-am dorit un tatuaj. Ştii cum e: „lasă că mă fac eu mare!”

R: La ce te-ai gandit cand ai ales sa-ti tatuezi pe pulpa dreapta chipul lui Horia Brenciu?

P: Sincer, a fost o decizie foarte grea. Am oscilat între o prispă (n.r: cea din videoclipul „Casa părintească nu se vinde”) şi chipul lui Horia.

R: De ce Horia şi nu prispa casei părinteşti?

P: Când zici „prispă” clar te referi la familie. Familia este foarte importantă pentru mine însă muzica este viaţa mea.

R: De ce Horia şi nu…..Cotabiţă?

P: Horia pentru că suntem foarte, foarte buni prieteni, eu sunt un romantic incurabil şi Horia aşişderea. Mă reprezintă.

R: De ce pe pulpa dreaptă?

P: Este piciorul meu de sprijin. Eu sunt dreptaci şi Horia la fel.

R: Dacă ai fi ales „prispa”, unde ai fi plasat tatuajul?

P: Nu ştiu, undeva în zona lombară oricum.

R: Crezi că Horia îţi va întoarce „favorul”, că să-i spunem aşa?

P: Nu ştiu şi n-am făcut-o pentru el, am făcut-o pentru mine. Glumind, mi-ar plăcea să-şi tatueze FUEGO pe monturi.

R: Asta ar fi bună.

Va fi singurul tău tatuaj sau mai ai ceva în plan?

P: Nu acum, poate mai târziu. De Crăciun.

R: E o surpriză?

P: Nu. E un brad.

Yours truly,

M

Explore posts in the same categories: Gândesc pentru mine

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Horia, pulpa şi Iulian – Gândesc pentru mine”

  1. cumkpopa Says:

    It’s just me sau jobu’ ala a’ tau nu te mai solicita kiar deloc?..


  2. pe piciorul de sprijin :))

    „R: e o surpriza? P: nu, e un brad…”

    blana! :))


Lasă un răspuns

