Spoof Promotia PECSI – AgripINNA

spoof Promotia PECSI - AgripINNA
Sunt suficiente 3 zile de brainstorming, 2 zile de filmari si 4 zile de framantari in carul de montaj pentru a crea un spoof bun?

Raspuns: Nu!

Creatia finala trebuie votata si aici intervine tot poporul pe care-l cunosti. Si pentru ca aproape intotdeauna am fost fair-play, fara prea multe rugaminti, va invit sa votati AICI Spoof-ul nostru denumit Promotia PECSI – AgripINNA.

Pentru a vota trebuie sa va logati cu id-ul de Facebook. Fiecare vot conteaza!

Niciodata n-am crezut ca se va munci atat pentru doar 47 de secunde video (Spoof Promotia PECSI – AgripINNA).

In curand urmeaza un making of „Promotia PECSI – AgripINNA”, cut-uri din timpul filmarilor, picante si amuzante, actrita principala din Spoof-ul nostru semanand izbitor cu Inna (desi ea, actrita, nu vede in asta un punct forte). Ce reactii au avut romanii in timpul filmarilor din Piata Universitatii?….in curand.

Acum totul depinde de voi!

Votati!

Yours truly,

M

pies: Vout laic iu min it, laic iu do it laic iu uant it, vout!

Explore posts in the same categories: De la un moldovean...citire

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

3 comentarii pe “Spoof Promotia PECSI – AgripINNA”

  1. Reclame Tv Says:

    Desi am participat si eu cu 2 spoof-uri sa stii ca am dat un vot pentru Pecsi AgripInna 🙂 chiar mi-a placut.
    In schimb tampenia aia care a luat locul 1 nu-mi place deloc.
    Si daca tot vorbim despre grand spoof 2011 mi-a placut si „Antiproper”

  2. Reclame Tv Says:

    Multumesc 🙂
    Se aplica reciproca (in cazul blogroll-ului).


Lasă un răspuns

