Îmi cer scuze!

Sper sa se accepte scuzele mele astfel incat orasul din care provin sa nu fie bagat si mai mult in mocirla, daca nu cumva este deja prea tarziu.

Am bagat la bibilica faptul ca in Romania trebuie sa fii agramat, incult si „de carter” pentru a fi ridicat la statul de vedeta ad hoc. Vezi Tg Ocna si minunile sale.

Sunt oripilat de-a dreptu’ peste stangu de discutiile necunoscutilor din jurul meu. Nu se poate, dar nu se poate, ca intr-o discutie dintre doi interlocutori, daca unul zice „nu stiu” sau „doua”, celalalt sa nu-l imite pe Ceprean de la Piatra Neamt.

Acum rusinea a atins cote maxime, vanatorii de perversi pescuindu-l pe bietul om de pe strazile urbei si plasandu-l in fata camerelor de filmat. Urmeaza, logic, un interviu plin de penibilitate la care n-am rezistat pana la capat.

Filmarea se incadreaza perfect la rubrica „Asa nu”. Asa zisii reporteri m-au scos din minti cu atat mai mult cu cat sunt intr-o sufragerie, imbracati cu hainele de duminica, unul din ei chiar cu o şubă. Nimic nu se compara cu o şubă purtata in sufragerie. Si cum moldoveanul cand are oaspeti scoate ce are el mai bun in casa….asa se explica aparitia dispozitivului Apple pe masa.

Eu/noi/voi „ne radem” pe blogul asta despre defectele voite sau nu a romanilor de rand, cu punctul de plecare bine definit in nordul Moldovei. Cacat! Eu rad de mine, cu mine.

Esti moldovean daca folosesti un Apple imbracat in şubă. Mai lipseste caciula de miel. Ca un paradox, saracu’ Ciprian este mult mai fashionable decat cei doi.

Sa fie cu iertare!

Yours truly,

M

Explore posts in the same categories: Esti moldovean daca...

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “Îmi cer scuze!”

  1. Rafaela Says:

    tare`mi place de el…nu e prost deloc… partea a 2-a ai vazut`o?


  2. omu’ e simplu… nişte cocliţi, melteni şi găozari cei 2 pseudo reporteri…nici eu nu am rezistat sa vad tot

  3. Vlad Says:

    Trebuie sa fii putin prost sa te bucuri cand vezi pe unu mai prost ca tine.

  4. MoldavianGirl Says:

    Ciprian, desi nu arata ca detine o impresionanta cultura, nu mi se pare deloc prost. Prost e reporterul care rade pe infundate! Ciprian e doar inocent… iar daca inocenta e considerata o boala mintala, atunci problema e la noi! kiss


Lasă un răspuns

