La vache qui rit

Totul a inceput cu o conversatie pe messenger.

……………………………………………………………….

11:41L:astia de la Krafts

angajeaza

11:42M:da link

11:42 L:animator vacute

11:42M:ce face ma?

11:42 L:Top of Form

Cautam persoane entuziaste si cu simtul umorului, care sa distreze vacutele si sa faca tot posibilul ca acestea sa fie fericite

Bottom of Form

11:42M:da frate link

ejti nebun

11:43 L:nu-i link, am gasit pe ejobs si best jobs anuntul

de angajare

11:43M:da-mi linkuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

11:43 L:_http://www.ejobs.ro/user/searchjobs?refine=&allof=&jobskeyword=&oras=21&categ=&nivel_cariera=&cauta_job=Cauta+Job+%3E%3E

e prima slujba

11:45M:bai ejti nebun

asa ceva mai rar

nu-mi vine sa cred

11:46 L:nici mie, rad de jumate de ora intruna

11:46M:bai esti nebun

11:46 L:asta da stire

11:46M:da

clar

dar greu de gasit

adica, ar fi chiar culmea

s-o gasesti

11:47 L:auzi la ei: sa faca tot posibilul sa fie fericite

11:47M:cine cauta asa ceva

exact

o urc

11:47 L:bag-o

11:47M:adica….cine se angajeaza frate

vreau sa-l vad

…………………………………………………………………………

……………………………………………………….

Cum? Cum binedispui o vaca? Ce job e asta? Hai sa facem un mindstorm. Unde se incadreaza in COR (Codul Ocupatiilor din Romania) meseria de Animator de Vacute?

Din vasta mea experienta cu vacile (carat apa, dudu, pipi), adicatelea din infantilitate pana la pubertate, singurul moment cand Joiana ranjea era monta. Prin deductie, angajatul ideal ar trebui sa fie o scula de om sau un falus cu doua picioare. Oare?

Exista un target de vacute fericite/zi?

Am vazut multe la viata mea dar asa ceva imi face musca sa patineze.

Candidati ar fi. L-am gasit online si sper sa nu coincida cu uniforma obligatorie.

Yours truly,

M

Explore posts in the same categories: De la un moldovean...citire

Etichete: , ,

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

6 comentarii pe “La vache qui rit”

  1. Rox Says:

    daca singurul moment cand Joiana ranjea era monta, atunci astia au nevoie de niste boi, nu? Se pare ca boii sunt foarte bine platiti (si intre noi fie vorba..sunt bine platiti nu numai in Alpenlachen…don`t get me wrong..)

  2. agathapurple Says:

    maaaa eu mancam branza d.aia cand eram mica mica :))) nu credeam ca mai exista…

  3. Vlad Says:

    vezi ma … vacile ce importante sunt … ti-am zis eu si ai ras de mine. 🙂

  4. Rox Says:

    sunt foarte importante vacile…una dintre ele se ocupa cu turismul in tarisoara


Lasă un răspuns

