Sa NU va fie rusine!

Tort: 70 ron

Falus de martipan: 20 ron

Accesorii pentru party: 10 ron

Expresia  de pe fata copilului tau….priceless!

Fetelor, lucrurile importante in viata se invata in familie.

Cei 7 ani de…

Explore posts in the same categories: De la un moldovean...citire

Etichete:

You can comment below, or link to this permanent URL from your own site.

12 comentarii pe “Sa NU va fie rusine!”

  1. raul Says:

    draga de ea..

  2. raul Says:

    ce fata face copila din spate :)) nu intelege de ce…creste ea

  3. stefan b Says:

    cred ca e stupefiat de cat ii place mamei stremeleaga

  4. valikos Says:

    fucking voodoo … voodoo people, magic people .

    omfg

  5. Rafaela Says:

    what in the name of fuck is that???

    „M-ai etichetat reprezentant al subculturii… Na, că ţi-a rămas puţin sloboz în colţu’ gurii…”

  6. wah manca Says:

    Just blow the damn thing!!!

  7. agathapurple Says:

    geeeezzzzz…. da nu putea sa puna un idiot pe masa si sa.i suga pula? „uite mama el e cel mai frumos cado’ de ziua mea si ce vezi acum se numeste satisfacerea lumanarii…” … pe bune raman masca la faze d’astea

  8. Misu Says:

    Bun blog…cand draq dispareti voi toti moldovenii?

  9. Sergiu Says:

    Misule, noi nu prea disparem. Gasim metode, uneori contradictorii, prin care sa existam.

    Uite, spre exemplu, cand treceam cu metroul din Dristor spre St. cel Mare (si ala era moldovean) am umplut unuia ca tine „mapa” cu flegma si l-am coborat prin Obor.

    Altadata i-am intrebat noi pe niste mucea (am impresia ca tot Misu le spunea…) cand dracu’ ne vor face bine sa dispara (vezi, noi foloseam limba romana de pe atunci), noua, romanilor, alde voi ne-ati raspuns ca nu vreti sa dispareti, pentru ca, asa plini de flegme in mape, ne sunteti dragi, avem de cine sa ne batem tălălăul.

    Dar ce intrebare te consuma pe tine, Mihaita?

  10. Misu Says:

    Ce ma consuma pe mine?…hmm…Ce ma consuma zici..
    Deci mai ”piatra neamt” ma consuma faptul ca atat tu, cat si alti semeni de-ai tai aprigi la manie sunt in masura de a da sfaturi.Asculta-ma un moment ..am fost in piatra neamt, scuza-ma ca scriu numele orasului tau de suflet cu litere mici…si uitandu-ma pe blogul tau ..totul este roz..dar realitatea e alta..am vrut sa infiez 2 copii ..am vazut in ce mizerie traiau si ce conditii de…deci nu imi explica mie ce si cum e in piatra neamt..in afara faptului ca unii isi fac piste de carting la ei in curte.Deci pentru mine sunteti una si buna… Saracia merge mana in mana cu prostia…!Dar na… blogul tau infloreste pe zi ce creste…Numai bine….


Lasă un comentariu